Anketa studentů

Hodnocení výuky studenty (HVS; "studentská anketa") je základní a povinný způsob evaluace kvality výuky na Lékařské fakultě v Plzni; probíhá jednou ročně. Studenti v SIS hodnotí jednotlivé předměty a pedagogy:

  • číselně (udělením známky),
  • volnými komentáři.

 Získaná data hodnotí komise složená z (max.) 9 pedagogů a 9 studentů (složení komise) - statisticky a přečtěním všech volných komentářů, jejich klasifikací a SWOT analýzou. Základním výstupem komise je Zpráva o hodnocení HVS. Obecná pravidla HVS upravuje Řád pro hodnocení výuky studenty LFP, podrobnosti pak stanoví metodiky publikovaná s každou zprávou komise.

Hodnocení výuky studenty za rok 2017/18

V akademickém roce 2017/18 proběhla mezi studenty tradiční anketa o kvalitě výuky. V rámci ankety studenti hodnotili jednotlivé předměty (praktika a přednášky) a učitele. Hodnocení probíhalo formou odpovědi na jedinou výzvu „Zhodnoťte předmět“ s použitím hodnotící škály: výborný, nadprůměrný, průměrný, podprůměrný, špatný pro každý vyučovaný předmět (přednášky a cvičení zvlášť). Otázka byla doplněna následujícím instruktážním textem: „Soustřeďte se zejména na jasné definování cílů výuky a jejich plnění, organizaci výuky, podnětnost pro samostatné myšlení, otevírání prostoru pro diskusi, návaznost na další předměty, kvalitu a dostupnost studijních materiálů“. Celkem se do ankety zapojilo přibližně 31 % studentů (571 hlasujících, procento počítáno z celkového počtu magisterských studentů k 16. 5. 2018; loni 35 %). Studenti připojili 2383 slovních komentářů k jednotlivým předmětům, vyučujícím a studijnímu oddělení a nevýukovým pracovištím fakulty (jídelně, děkanátu …).

19. srpen 2019 684 raj

Hodnocení výuky studenty za rok 2016/17


V akademickém roce 2016/17 se do ankety zapojilo přibližně 35 % studentů, kteří připojili 1591 slovních komentářů. Převládají kladné komentáře - 59 %, záporných bylo 24 %.

V letošním ročníku jsme dále vylepšili prezentaci a srozumitelnost analýzy dat (SWOT analýzy pracovišť a interval spolehlivosti pro pořadí pracovišť, který zohledňuje variabilitu výsledků a počet hlasujících). Již nezbytnou součástí jsou přehledné grafy vývoje průměrných známek, účasti studentů a počtu kladných a záporných komentářů. 

8. leden 2018 5941 raj

Hodnocení výuky studenty za rok 2015/16

Celkem se do ankety zapojilo přibližně 32 % studentů (oproti 34 %, 37 % a 44 % v letech 2014/15, 2013/14 a 2012/13). Studenti připojili 1394 slovních komentářů k jednotlivým předmětům, vyučujícím a studijnímu oddělení a nevýukovým pracovištím fakulty (jídelně, děkanátu …).Obecně převládají kladné komentáře (58 %), záporné komentáře studenti napsali ve 24 %. Průměrná známka za všechna pracoviště se zlepšila z 1,68 (2014/15) na 1,49 (2015/16).

 

V akademickém roce 2015/16 proběhla mezi studenty tradiční anketa o kvalitě výuky. V rámci ankety studenti hodnotili jednotlivé předměty (praktika a přednášky) a učitele. Hodnocení probíhalo formou známkování vybraných otázek (stupnice 1-5) a dále slovním komentářem. Celkem se do ankety zapojilo přibližně 32 % studentů (672 hlasujících, procento počítáno z celkového počtu magisterských studentů a doktorandů k 1. 1. 2016; oproti 34 %, 37 % a 44 % v letech 2014/15, 2013/14 a 2012/13). Studenti připojili 1394 slovních komentářů k jednotlivým předmětům, vyučujícím a studijnímu oddělení a nevýukovým pracovištím fakulty (jídelně, děkanátu …). 

Soubory ke stažení:
21. srpen 2017 1548 raj

Hodnocení výuky studenty za rok 2014/15

V akademickém roce 2014/15 proběhla mezi studenty tradiční anketa o kvalitě výuky. V rámci ankety studenti hodnotili jednotlivé předměty (praktika a přednášky) a učitele. Hodnocení probíhalo formou známkování vybraných otázek (stupnice 1-5) a dále slovním komentářem. Celkem se do ankety zapojilo přibližně 34 % studentů (oproti 37 % a 44 % v letech 2013/14 a  2012/13). Studenti připojili 1145 slovních komentářů k jednotlivým předmětům, vyučujícím a studijnímu oddělení a nevýukovým pracovištím fakulty (jídelně, děkanátu …).

15. prosinec 2015 8708 raj

Komise pro hodnocení výuky: seznam členů

Studenti: Pavel Brož, Zuzana Havlíčková, Raphaela Christina Krumholz, Petra Milčická, Michaela Peltanová, Rachel Sajdlová, Kristýna Srbecká, Tereza Šmrhová, Michaela Veselá

Pedagogové: doc. MUDr. Ondřej Daum, Ph.D.; doc. MUDr. Jaromír Eiselt, Ph.D.; MUDr. Hana Hecová, Ph.D.; MUDr. Vlastimil Kulda; MUDr. Richard Pradl, Ph.D.; MUDr. Daniel Rajdl, Ph.D. (předseda); doc. MUDr. Jitka Švíglerová, Ph.D.; MUDr. Omid Moztarzadeh, Ph.D.; doc. MUDr. Josef Vodička, Ph.D.

17. červen 2014 6390 kri

Archiv výsledků ankety

Hodnocení výuky studenty probíhá na Lékařské fakultě v Plzni již od roku 1998. Na této stránce najdete archiv výsledků:

7. leden 2014 3128 kri

Rychlé odkazy

Výběrová řízení
Výběrové řízení Asistent Psychiatrická klinika

V Plzni dne 16. 9. 2019 Č. j.: UKLFP/264166/2019-1 Děkan Lékařské fakulty v Plzni, Univerzity [...]

17. září 2019 1

Výběrová řízení
Výběrové řízení Profesor Gynekologicko-porodnická klinika

In Pilsen 29. 8. 2019   The Dean of the Faculty of Medicine in Pilsen, Charles University invites [...]

31. srpen 2019

Výběrová řízení
Výběrové řízení Asistent Ústav anatomie

V Plzni 28. 8. 2019 Č. j.: UKLFP/251108/2019-1 Děkan Lékařské fakulty v Plzni, Univerzity Karlovy [...]

30. srpen 2019 1

Důležité odkazy

UNIVERZITA KARLOVA

Oficiální stránky Univerzity Karlovy

WHOIS

Informační systém UK

STUDIJNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM

Studijní informační systém