Anketa studentů

Hodnocení výuky studenty za rok 2015/16

Celkem se do ankety zapojilo přibližně 32 % studentů (oproti 34 %, 37 % a 44 % v letech 2014/15, 2013/14 a 2012/13). Studenti připojili 1394 slovních komentářů k jednotlivým předmětům, vyučujícím a studijnímu oddělení a nevýukovým pracovištím fakulty (jídelně, děkanátu …).Obecně převládají kladné komentáře (58 %), záporné komentáře studenti napsali ve 24 %. Průměrná známka za všechna pracoviště se zlepšila z 1,68 (2014/15) na 1,49 (2015/16).

 

V akademickém roce 2015/16 proběhla mezi studenty tradiční anketa o kvalitě výuky. V rámci ankety studenti hodnotili jednotlivé předměty (praktika a přednášky) a učitele. Hodnocení probíhalo formou známkování vybraných otázek (stupnice 1-5) a dále slovním komentářem. Celkem se do ankety zapojilo přibližně 32 % studentů (672 hlasujících, procento počítáno z celkového počtu magisterských studentů a doktorandů k 1. 1. 2016; oproti 34 %, 37 % a 44 % v letech 2014/15, 2013/14 a 2012/13). Studenti připojili 1394 slovních komentářů k jednotlivým předmětům, vyučujícím a studijnímu oddělení a nevýukovým pracovištím fakulty (jídelně, děkanátu …). 

Soubory ke stažení:
21. srpen 2017 410 raj

Komise pro hodnocení výuky: seznam členů

Studenti: Pavel Brož, Zuzana Havlíčková, Raphaela Christina Krumholz, Petra Milčická, Michaela Peltanová, Rachel Sajdlová, Kristýna Srbecká, Tereza Šmrhová, Michaela Veselá

Pedagogové: doc. MUDr. Ondřej Daum, Ph.D.; doc. MUDr. Jaromír Eiselt, Ph.D.; MUDr. Hana Hecová, Ph.D.; MUDr. Vlastimil Kulda; MUDr. Richard Pradl, Ph.D.; MUDr. Daniel Rajdl, Ph.D. (předseda); doc. MUDr. Jitka Švíglerová, Ph.D.; MUDr. Omid Moztarzadeh, Ph.D.; doc. MUDr. Josef Vodička, Ph.D.

17. červen 2014 4723 kri

Archiv výsledků ankety

Hodnocení výuky studenty probíhá na Lékařské fakultě v Plzni již od roku 1998. Na této stránce najdete archiv výsledků:

7. leden 2014 1927 kri

Hodnocení výuky studenty za rok 2014/15

V akademickém roce 2014/15 proběhla mezi studenty tradiční anketa o kvalitě výuky. V rámci ankety studenti hodnotili jednotlivé předměty (praktika a přednášky) a učitele. Hodnocení probíhalo formou známkování vybraných otázek (stupnice 1-5) a dále slovním komentářem. Celkem se do ankety zapojilo přibližně 34 % studentů (oproti 37 % a 44 % v letech 2013/14 a  2012/13). Studenti připojili 1145 slovních komentářů k jednotlivým předmětům, vyučujícím a studijnímu oddělení a nevýukovým pracovištím fakulty (jídelně, děkanátu …).

15. prosinec 2015 5357 raj

Efektivní výuka založená na důkazech - 7 tipů

Od 90. let 20. století až do dnešní doby narůstá počet dobře kontrolovaných studií, které zkoumají dopady různých způsobů výuky na dosažení cílů této výuky. Výsledky těchto studií pomáhají společně s poznatky z oblasti kognitivních věd měnit některé zažité představy o tom, jak se studující učí (a to nejen na vysoké škole, ale obecně). Následující příspěvek shrnuje ve zkratce hlavní závěry, pro které již v současnosti existují v oblasti výuky velmi silné důkazy, jak lze dohledat ve zdrojích odkazovaných u každého z bodů.

2. červen 2017 629 raj

Rychlé odkazy

Výběrová řízení
VŘ- Odborný asistent - Ústav histologie a embryologie

Děkan Lékařské fakulty v Plzni Univerzity Karlovy vyhlašuje výběrové řízení na obsazenípracovní [...]

4. říjen 2017 1

Výběrová řízení
Vyběrové řízení Odborný asistent Ústavu sociálního a posudkového lékařství LF v Plzni

Děkan Lékařské fakulty v Plzni Univerzity Karlovy vyhlašuje výběrové řízení na obsazenípracovní [...]

18. září 2017

Důležité odkazy

UNIVERZITA KARLOVA

Oficiální stránky Univerzity Karlovy v Praze

STUDIJNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM

Studijní informační systém

MOODLE

E-learningový portál LF UK v Plzni

MEFANET

Výukový portál LF UK v Plzni