Zvyšování kompetencí pedagogů

Od 90. let 20. století až do dnešní doby narůstá počet dobře kontrolovaných studií, které zkoumají dopady různých způsobů výuky na dosažení cílů této výuky. Výsledky těchto studií pomáhají společně s poznatky z oblasti kognitivních věd měnit některé zažité představy o tom, jak se studující učí (a to nejen na vysoké škole, ale obecně). Na LFP se postuoně vytváří tým, který se pedagogikou ve výuce medicíny zabývá a v této sekci najdete inspirace, návody a možnosti zapojení do těchto aktivit.

Rychlé odkazy

Výběrová řízení
VŘ - Asistent/Asistentka Kliniky anesteziologie, resuscitace a IM

V Plzni dne: 20. 5. 2022 Č. j.: UKLFP/275660/2022   Děkan Lékařské fakulty v Plzni, Univerzity [...]

20. květen 2022 1

Výběrová řízení
VŘ - A/OA Ústav farmakologie a toxikologie

V Plzni dne 20. 05. 2022 Č. j.: UKLFP/246745/2022   Děkan Lékařské fakulty v Plzni, Univerzity [...]

20. květen 2022 1

Výběrová řízení
Informace o výsledku VŘ - A/OA Ústavu farmakologie a toxikologie

Č.j.: UKLFP/131405/2022-3     INFORMACE O VÝSLEDKU VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Dne 3. května 2022 [...]

20. květen 2022

Důležité odkazy

UNIVERZITA KARLOVA

Oficiální stránky Univerzity Karlovy

WHOIS

Informační systém UK

STUDIJNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM

Studijní informační systém